הבלוג "כסף מדבר" של מגדל שוקי הון מתפרסם מזה זמן מה בעמוד הראשי של דמרקר.
האם זהו עוד מחסום שנפתח בהכרה של הבלוגים?
אני לא קורא קבוע של הבלוג אבל מהצצה קצרה עושה רושם שאכן יש שם פעילות ערה הן של הכותבים והן של המגיבים.
הבלוג הוקם על-ידי חברת ריפרש וכמובן רץ על וורדפרס. ראוי אולי לציין כי הבלוג מתהדר בתבנית Revolution שהינה תבנית פרימיום. אבל… Brian Gardner, מפתח התבנית, הודיע שהחל מתחילת החודש הבא הוא עובר לשחרר תבניות תחת רישיון GPL – יש למה לצפות 🙂
"מחסום הארנק". זה קישור ממומן…
ברור, זו הרי פרסומת. אבל כמה בלוגים מציבים פרסומות באתרים מרכזיים? גם לגופים אחרים יש מספיק כסף לפרסם אבל טרם חשבו שיש טעם בפרסום הבלוג האירגוני.
בזמנו גם הבלוג של שלמור (www.yr.co.il/blog) פרסמו בתפוז + בעיתונות הכתובה שזה אולי תקדימי יותר מהבלוג המדובר.
טוב, יאללה בסדר. אין תקדים.
חחח לא צריך להתבאס… עדיף לכתוב על תקדימים שניצור בכוחות עצמנו מאשר של אחרים.
דרך אגב הנה המודעה שפורסמה בעיתונות:
http://tinyurl.com/shalmor
קופי של עידו מימון המלך
דורי – הכל בצחוק. אין לי בכלל בעיה לפרגן גם לתקדימים של אחרים 🙂
לעצם העניין, אני באמת חושב שיש כאן התקדמות שכן לא כל יום אתה רואה פרסום של בלוג אירגוני. בטח שלא לאורך זמן.
אגב, למודעה של שלמור אתה גם קורא "קישור ממומן" ❓
אין ספק שישנה התקדמות, מבורכת ושתמשיך כך.
המודעה של שלמור היא SHOW OFF, פלצנות שמייצגת DNA של ענף שלם. 'תסתכלו עלינו, אנחנו ראשונים'. אבל גם אני בענף הזה, אז אני לא שופט ולבטח שלא מותח ביקורת, לפחות יש להם סיבות להיות כאלו, ישנם משרדים שסתם פלצנים בלי שום סיבה.
הם גם בטח קיבלו את המדיה בחינם (גם בעיתונות וגם בתפוז) אז זה בכלל פנאן.
אגב הנה עוד קמפיין פרסומי (בפייסבוק) שמוביל לבלוג
http://mizbala.com/_uploads/images/2008/10/facebook-ad.jpg
מוביל ל:
http://www.yaelgerman.org.il/
אם תסתכלו בלשונית "הבלוג בתקשורת" בבלוג של מגדל תוכלו לראות אינספור מקרים שבהם הבלוג הזה קיבל תהודה ופרסום "אורגניים" בעיתונות, גם ללא תשלום – רק בגלל איכות התכנים שהוא מייצר.
הבלוג הזה הגיע לכותרות ראשיות בעיתונות הכלכלית, וגם זה חריג בבלוגוספירה הישראלית.
אגב, גם הבלוג של גרמן הוא פרוייקט שלנו… (:
אדם, ריפרש.