עוד על האיגוד

המון מילים כבר נכתבו השבוע על נושא איגוד האינטרנט ודרך התנהלותו. יש ביקורת ובוודאי חלקה מוצדקת, אבל ריח העליהום נישא באוויר וזה לא במקום. למה לכל הרוחות להעלות רמזים למשהו לא כשר באיגוד בלי הסברים (לא רוצה לתת קישור).

עירא, חנן וגל (זה מ- Holes Media) מפרסמים מילים של מתינות וזה טוב.

בניגוד לדעתו של גל אני חושב שתקופת המתנה (ידידות או כל שם אחר) זה לא דבר רע כל-כך. לא מדובר פה בדברים של חיים ומוות. רוצים לשנות דברים? בבקשה. אפשר לנהל דיון באיגוד בנושאים השונים ולהגיע להבנות והסכמות. לא ילך? תוך שנה חבר חדש יוכל להצביע ולהשפיע. בפוליטיקה אנחנו רואים לא פעם שיש התפקדות המונית של אנשים לפני פריימריס בניסיון להשפיע על פני המפלגה בזמן קצרצר. לא מוצלח. אני חושב שחלק מהמפלגות מגבילות את זכויות הבחירה והתמודדות על תפקידים לזמן מה.

בקיצור חברים, בואו בראש פתוח. אני בטוח שאנשי האיגוד ישמחו לקבל חברים פעילים חדשים. אני, כחבר חדש, אשתדל להגיע להקשיב וללמוד. קראתי את התקנון ולאור המידע הקיים ברשותי, השינויים המוצעים נראים לי ברובם סבירים בהחלט.

0 תגובות בנושא “עוד על האיגוד

  1. מדובר בחברה שהבדיקה המעמיקה והתחקיר זרה להם. הם רוצים הכל מיד וכפי שהם חושבים לנכון, יש לי תחושה שמבין כל אבירי הצדק אף אחד לא יופיע בכינוס של האיגוד בספטמבר 2010 (בעוד שנה).

  2. דב,

    ההכללה גם לא במקום.

    גם בין אנשים שרוצים שינוי יש שוני. לדוגמה חלקם רוצים הפרדה של עלויות שמות המתחם מפעילויות "חברתיות" וחלקם לא.

    לכינוס ב- 2010 כנראה יבואו אלו שישלמו את דמי החבר בשנה הבאה.

  3. יונתן – תודה. אולי.

    אייל – טוב לשמוע.

    לצערי בסוף השבוע נכתב שוב "שהאיגוד האינטרנט … מזיק לאינטרנט בישראל" מבלי הסבר סביר. כמו כן הסתבר לי, כפי שאחד כתב, שההצבעות באסיפת האיגוד הן בעלות אופי מצפוני.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *