בלעדי! סודות מדוח וינוגרד

אטילה שומפלבי מ- Ynet כתב על כוונת מטה עמיר פרץ לשלוח "ציטוטים מחמיאים" למתפקדי העבודה. יש לי שתי הערות. הראשונה היא שאני לא התפקדתי לעבודה אבל קבלתי את המייל. השנייה היא שהמייל כולל לרוב ציטוטים כמעט מדוייקים מתוך הדוח, אך איכשהו הוצאו מהקשרם. להלן שתי דוגמאות מהמייל (אתם כבר תבינו את הרעיון הכללי).

הציטוטים מהמייל ולאחריהם הציטוטים המלאים מהדוח (ההדגשות שלי):

מהמייל: "שר הביטחון עמיר פרץ שאל שאלות נוקבות, הפגין מידה רבה של תפיסה מהירה, שיקול דעת ושכל ישר" (סעיף 143 לדו"ח).

מהדוח: "אולם, למרות שהשר שאל שאלות נוקבות, והפגין מידה רבה של תפיסה מהירה, שיקול דעת ושכל ישר, הוא לא עמד על הליקויים החמורים בצורה בה הוצגו הנושאים בהתייעצויות אצלו."

מהמייל: "שר הביטחון גילה לעיתים תובנות שאנשים מנוסים ממנו לא גילו, והייתה לו תרומה משמעותית לדיונים ולהחלטות בנושא מטרות התקיפה" (סעיף 146 לדו"ח).

מהדוח: "שר הביטחון גילה לעתים תובנות שאנשים מנוסים ממנו לא גילו, והיתה לו תרומה משמעותית לדיונים ולהחלטות בנושא מטרות התקיפה, אלא שתובנותיו לא תורגמו בדרך כלל לסימני שאלה מהותיים באשר לאופן הפעולה וליעדיה."

על זה לא צריך להוסיף כלום.

(הכותרת של הפוסט כמובן נועדה למשוך קוראים, אך זו היתה גם שורת הנושא של המייל)

0 תגובות בנושא “בלעדי! סודות מדוח וינוגרד

  1. פוליטיקאים תמיד רואים את הצד הטוב של כל דבר שקשור אליהם. אני מוכן להתערב שגם קצב ימצא אישה נקודת אור כשיינתן פסק הדין שלו.

  2. מי שאמר "שחר של בוקר חדש" איבד כל קרדיט על אינטיליגנציה בעולם הזה, כך שמי שהאמין למייל העלוב שלו נמצא באותה מדרגה כמוהו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *