גוגל בשרות השב”כ והמוסד

לא יודע מה להגיד לכם בקשר למודעה הבאה אבל משהו לא נראה לי בסדר כאן.
scan0001.jpg

במידה ומדובר במודעה אמיתית של מערכת הביטחון (מוסד או שב"כ לדוגמא) ולא איזו חברת אבטחה קיקיונית אז שימו לב לשורה האחרונה. מועמדים מתבקשים לשלוח קורות חיים בדוא"ל לכתובת ב- Gmail.

כנראה שבחורינו הטובים שכחו שיש מי שיכול להסתכל ולנתח את כל התכתובת בשרות הדואר החינמי הזה. לא נשמע כל-כך מרגיע שקורות החיים של האנשים השושואיסטים ביותר יהיו חשופים.

נראה כמו איזו יוזמה פרטית אבל רצוי לעבור לשרת פרטי בהקדם – לתשומת ליבו של האח הגדול!

0 תגובות בנושא “גוגל בשרות השב”כ והמוסד

  1. ללא קשר לשב"כ/מוסד אני לא מבין איך חברות היום ממשיכות לפרסם כתובות דואל שהן לא בדומיין שלהן. אפשר לחשוב כמה כבר עולה דומיין.

  2. לא שאני רוצה ליחצן את עת עצמי אבל בבלוג שלי דיווחתי כבר על שתיים מתוך 3 פירצות אבטחה בשירות של גוגל (כזה שאפשר לראות דרכו את רשימת הנמענים ואפילו חלקים מההודעות וכו') בכל מקרה אני מאוד מקווה שזה לא אמיתי

  3. זה בסדר.
    תחשוב על זה.
    אם מדובר במוסד ממלכתי, כתובת האינטרנט של המגייסים ראויה להיות בשרת פתוח שאפשר להכנס אליו מ"מחשב לבן" (משמע, מחשב שלא מקושר בשום דרך לרשת של הארגון). המתגייסים משאירים שם את הרצון שלהם להתקשרות יחד עם טלפון, והמשך ההליך נעשה בטלפון או פרונטאלית.
    לגבי החשש לפריצה לאותה כתובת דוא"ל ומאגר מידע על מתגייסים פוטנציאלים (והרי התיבה תהיה מפוצצת בעשרות פניות לפחות), זה סיפור אחר, אבל לא איום כזה רציני.

    למרות זאת, לדעתי זו לא פניה של גוף רציני, משום שלרוב הם שמים תווית קטנה של "לפ"מ" (לשכת הפרסום הממשלתית) לכל הפרסומים של המדינה. ומלבד זאת, תמיד יש שם הזוי של איזה "אשת קשר". מזכיר פעם שדיברה איתי מאיזה גוף שדיבר איתי- מישהי בשם "נועה". כהתקשרתי בחזרה עם תשובה, שמעתי קול של בחורה אחרת ואמרתי "אפשר לדבר עם נועה?", החדשה ענתה "אני נועה", ואני אמרתי "לא את לא, דיברתי עם נועה אחרת", והיא השיבה באופן מרומז "עכשיו נועה זאת אני, איך אפשר לעזור?".

  4. אפי – שים לב שמבקשים קורות חיים ולא רק פרטי התקשרות. אין בעיה ליצור "שרת לבן" כהגדרתך גם עם כתובת "רצינית" יותר. העובדה היא שיש לשב"כ ולמוסד אתרי אינטרנט שבוודאי מנותקים מהרשת האירגונית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *