בסופו של דבר מדובר בפרסומת לביטוח. זו תהיה מודעה קצת יקרה, לא חבל?
0 תגובות בנושא “מודעה: כל מה שתרצו הכי בזול”
המפרסם בחר באילו מילים הפרסומת שלו תופיע. הפרסומת תופיע רק באתרים רלוונטיים או בחיפושים רלוונטיים. המפרסם רוצה הקלקות. המפרסם רוצה שתקליק כדי לקבל במה להגיד לך יותר ממשפט אחד או שתיים. אני מעריך שיותר אנשים יקליקו על הפרסומת שלו ויגיעו לאתר היעד מאשר אנשים שיראו מתחת למודעה שלו פרסומת שמדברת מראש על ביטוח. ושוב – הפרסומת מופיעה רק בדפים רלוונטיים, ככה שהוא לא באמת מבזבז כאן כסף. מה שיש כאן זה טיזר וזו אופציה שיווקית מצליחה מאד.
קורות חיים לא אמורים להשיג לך עבודה – הם אמורים להשיג לך ראיון עבודה ובזה מסתיים תפקידם, ככה שהם צריכים לסקרן את המעסיק הפוטנצילי כך שהוא יזמן אותך לראיון (יקליק על הבאנר). ראיון העבודה הוא זה שאמור בסופו של דבר להשיג עבודה (והוא מן הסתם יכיל יותר מידע מקורות החיים עצמם).
אותו הדבר קורה כאן. ההקלקה על הבאנר לא אמורה להביא מכירה, היא אמורה להוביל אותך לאתר. מכאן כבר אין קשר להקלקה. האתר אמור להשיג לך את המכירה (ומן הסתם הוא מכיל יותר מידע מהבאנר).
איתי, באופן כללי אני מסכים אבל:
1) הפרסומת הופיעה באתר שממש לא קשור לתחום (אבל ממש לא).
2) לא יודע כמה השיטה מצליחה כי אין לי הנתונים אבל לא ראיתי דוגמה נוספת לשיטה אז היא כנראה לא כל-כך נפוצה.
המפרסם בחר באילו מילים הפרסומת שלו תופיע. הפרסומת תופיע רק באתרים רלוונטיים או בחיפושים רלוונטיים. המפרסם רוצה הקלקות. המפרסם רוצה שתקליק כדי לקבל במה להגיד לך יותר ממשפט אחד או שתיים. אני מעריך שיותר אנשים יקליקו על הפרסומת שלו ויגיעו לאתר היעד מאשר אנשים שיראו מתחת למודעה שלו פרסומת שמדברת מראש על ביטוח. ושוב – הפרסומת מופיעה רק בדפים רלוונטיים, ככה שהוא לא באמת מבזבז כאן כסף. מה שיש כאן זה טיזר וזו אופציה שיווקית מצליחה מאד.
קורות חיים לא אמורים להשיג לך עבודה – הם אמורים להשיג לך ראיון עבודה ובזה מסתיים תפקידם, ככה שהם צריכים לסקרן את המעסיק הפוטנצילי כך שהוא יזמן אותך לראיון (יקליק על הבאנר). ראיון העבודה הוא זה שאמור בסופו של דבר להשיג עבודה (והוא מן הסתם יכיל יותר מידע מקורות החיים עצמם).
אותו הדבר קורה כאן. ההקלקה על הבאנר לא אמורה להביא מכירה, היא אמורה להוביל אותך לאתר. מכאן כבר אין קשר להקלקה. האתר אמור להשיג לך את המכירה (ומן הסתם הוא מכיל יותר מידע מהבאנר).
איתי, באופן כללי אני מסכים אבל:
1) הפרסומת הופיעה באתר שממש לא קשור לתחום (אבל ממש לא).
2) לא יודע כמה השיטה מצליחה כי אין לי הנתונים אבל לא ראיתי דוגמה נוספת לשיטה אז היא כנראה לא כל-כך נפוצה.