חברות שונות שומרות עלינו פרטי מידע שונים. זה לקוח נודניק, זה מתלונן סדרתי, זה אוהב מנוער ולא מעורבב ועוד.
אשתי מנויה על עיתון על-השולחן. לפני כמה חודשים היא התקשרה למערכת ואמרה כי לא הגיע העיתון באותו חודש. אמרו לה שדווקא כן הביאו אותו אך ישלחו חדש. נאמר לה עוד כי תיבת הדואר שלנו איננה נעולה וייתכן והעיתון נגנב. אכן תיבת הדואר שלנו איננה נעולה אך זה לא מה שהיה עוזר שכן יש לנו תיבה רגילה וקטנה ובכל מקרה העיתון היה בולט החוצה.
בכל מקרה מאז הוכרזה אשתי כסרבנית מפתח 🙂
הייתי מצפה שמידע כזה לא ישלח ללקוח אלא יישאר קבור אי שם במערכות המחשב של החברה ולא יופיע על המעטפה.
ואם אנחנו בנושאים אישיים אז סבא שלי מחר בן 94, אני היום בן 38 וחולה.
זה אשכרה נשמע כמו קטע מסרט אמריקאי. תרגיש טוב…
יש לי חבר שהיה מנוי על בלייזר. הוא גר באיזה רחוב שסובל משילוט כושל באורנית, והשליח תמיד שם את הירחון בתיבה של מספר שש ברחוב אחר במקום ברחוב שלו.
אני, לעומת זאת, מקבל הרבה דואר לדיירים הקודמים כאן בבית, שיש להם שמות שאני לא יכול לבטא.