מבצע בחברת האחסון סייט5

אחת מחברות האחסון בה אני משתמש, site5.com, יצאה במבצע חדש. היא שילשה את גודל החבילה הבסיסית שלה (בעבר היא כבר הכפילה אותה) וכעת היא מציעה נפח אחסון של 165GB תמורת 5$ לחודש בהתחייבות לשנתיים (התחייבות להחזר כספי מלא עד 60 יום).

כמובן שמדובר באוברסיילינג עצום אך כך עובדת התעשיה הזו. ברור שבמידה וכולם ירצו לנצל את הנפח הזה החברת תקרוס אבל גם בנק יקרוס כאשר כל הלקוחות יבקשו את כספם.

אני לקוח של החברה בערך שנתיים ובאופן כללי די מרוצה. יש לי אצלם חשבון מסוג אחר שנקרא MultiSite הבנוי בעצם משישה חשבונות נפרדים. גם בלוגלי התחיל את דרכו בחברה הזו עד אשר גדל וצריכת המשאבים שלו גדלה (זיכרון וזמן מעבד). גם בחשבון הפרטי שלי וגם בזה של בלוגלי יש ניצול כמעט מלא של נפח האחסון (15GB) ומעולם לא היתה כל בעיה בנושא. החיסרון הכמעט יחיד הוא שאין לחברה שרות לקוחות טלפוני אלא רק מערכת תמיכה אינטרנטית (די יעילה). לעומת זאת בפורומים שלהם תמצאו מידע רב ומדריכים מפורטים וכמובן עזרה.

יתרון נוסף של החברה הוא השימוש שלהם בחברה חיצונית המודדת ומפרסמת את זמינות השרתים. לדוגמא החשבון שלי יושב על שרת הנקרא baucis וניתן לראות את זמינותו כאן. בשנה האחרונה הזמינות היתה 99.93% כלומר כשש שעות של חוסר זמינות בשנה. החברה מתחייבת לרמת שרות מסויימת ומגבה זאת בהחזר כספי קטן.

גילוי נאות

0 תגובות בנושא “מבצע בחברת האחסון סייט5

  1. רציתי לשאול לעצתך/המלצתך לחשבון Reseller דרך site5. אני זקוק לו לא למטרת הקמת חברת אחסון, אלא לאחסון מספר הולך וגובר של אתרים שאני שותף בהפעלתם והקרובים מאוד לחריגה מחבילת האחסון הנוכחית שלי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *