טיב טעם וכלבוטק – סוף מערכה ראשונה

רוב ההורים יודעים, בדרך כלל מתוך ניסיון, שלא מומלץ לאיים על ילד במידה ואין כוונה לממש את האיום. זה המשגה העיקרי של טיב-טעם במאבקה נגד תחקיר כלבוטק (לוידאו המלא). רשת טיב-טעם חזרה והדגישה כי יש בידה מידע שמספר עובדים ניסו להפליל אותה ובעצם "עבדו" על מערכת כלבוטק. הבעיה היא שעד עתה טרם הציגה הרשת אפילו לא בדל ראיה אשר תתמוך בטענתה זו. לדעתי זו עיקר בעיית ההסברה.

יחד עם זאת, את מידת הצלחת הקמפיין של טיב-טעם יש למדוד בסופו של דבר בכסף. האם וכמה נפגעה הרשת כספית? בסופו של יום זה מה שמעניין את בעלי המניות. אנשי טיב-טעם טוענים כרגע כי אין פגיעה משמעותית במכירות אך האמת תתגלה כאשר החברה תגיש את דוחותיה הכספיים לבורסה. בכל מקרה מניית טיב-טעם עלתה השבוע בכחמישה אחוזים.

tivtaam-video.JPG

גל מור בדק היום האם הבלוג של טיב טעם עזר לחברה?. גל טוען כי התוכן לא היה ממוקד, עמדת החברה לא היתה ברורה ולא הוצגה כראוי וכן כי לא היתה פיגורה משמעותית אחת שהובילה את הבלוג. אני מסכים אך חשוב לציין כי הדברים נכונים לכל קמפיין ההסברה של החברה ולא רק לבלוג. כנראה מי שהוביל את ההסברה הוביל גם את הבלוג. אני מעריך כי לא אנשי בלינק הובילו את ההסברה. זה כמובן תמיד נכון. התוכן הוא החשוב, לא המעטפת.

עם הקמת הבלוג כתבתי מספר מילים בנושא. מאז לא השתנה הרבה למעט הכנסת סרטון הווידאו (למה לא ווידאו סטרימינג?). יחד עם זאת מספר התגובות שלא פורסמו גדל לכ- 30% (פורסמו 505 תגובות מתוך 731 נכון לזמן כתיבת הפוסט).

המילה האחרונה עדיין לא נאמרה אך אני מסופק אם הנושא יגיע לבית המשפט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *