האם האבא של וורדפרס יהיה מליונר בקרוב?

השמועות אומרות שחברת אוטומטיק עומדת למכירה בסכום שנע בין 150 מליון דולר ל- 300 מליון דולר.

חברת אוטומטיק, אשר מפעילה את אתר וורדפרס.קום, הוקמה על-ידי מאט מולנווג הנחשב לאבא של וורדפרס. מאז הוקמה החברה היא גייסה, על-פי הודעתה, 1.1 מליון דולר. השרות המרכזי שלה הוא כמובן אירוח בלוגים (שרות חינמי) וכיום היא מאחסנת מעל מליון בלוגים כאשר כל יום מתווספים מעל 5,000 בלוגים חדשים (האם כל בלוג שווה בממוצע 225$?). אתר וורדפרס.קום זוכה ב- 13 מליון צפיות ביום, נכתבים בו כ- 80,000 פוסטים ו- 120,000 תגובות ביום. מעבר לשרות החינמי הבסיסי, אוטומטיק מוכרת שירותי פרימיום כגון עיצובים אישיים, נפח איחסון גדול ועוד. כמו-כן היא עוסקת במתן שרותים לחברות שונות.

לפני מספר ימים רכשה החברה את שרות GRavatar בסכום שלא פורסם. לאחר הרכישה נפתחו שרותי הפרימיום של GRavatar וכעת הם ללא תשלום.

0 תגובות בנושא “האם האבא של וורדפרס יהיה מליונר בקרוב?

  1. ממה ששמעתי מאיזו אורחת מסויימת, באיזה כנס מסויים – שלא נזכיר את שמם, הרי שהסיפור הוא שעשו הערכות שווי של חברות. ובין השאר העריכו את השווי של AUTOMATIC. אחרי שהעריכו את השווי, יצאה השמועה "אה, זה שווה הרבה כסף – הם בטח מוכרים". ואותה אישה מקסימה אמרה לי שמהיכרותה עם האנשים – היא לא מאמינה שזה יתממש בזמן הקרוב.

    לפחות זה מה שנאמר לי.

  2. מאז שכתבתי את הפוסט הזה דווח כי החברה דחתה הצעה של 200 מליון דולר (אין אישור רשמי).

    לגבי השאלה של בוריס אין לי ממש תשובה אבל אני באמת רוצה להאמין שלא יהיה שינוי אמיתי. בכל מקרה אני חושב שהקהילה של וורדפרס מספיק חזקה גם במקרה והמפתחים הנוכחיים לא ישארו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *