גוגל מאפשרת פרסום חינם לארגונים ללא מטרות רווח

כל מי שמציב פרסומות של גוגל אדסנס בבלוג שלו מכיר את התופעה של הצגת פרסומות "לתועלת הציבור". פרסומות אלו, של ארגונים ללא מטרות רווח, ממומנות על-ידי גוגל בפרוייקט שנקרא Google Grants. במסגרת הפרוייקט ניתן לארגון העומד בקריטריונים מענק, אותו הוא יכול לנצל לקניית מודעות גוגל אדוורדס בכדי "לעורר מודעות ולהגביר את כמות הביקורים באתרים שלהם".

grants

כעת פועלת התוכנית גם בישראל והאתר בעברית מציג סיפורי הצלחה של קמפיינים מחול:

    • ארגון Room to Read, המחנך ילדים בוייטנאם, נפאל, הודו וקמבודיה, עורר את סקרנותו של גורם מממן שהקליק על מודעת AdWords שלו. אותו גורם תרם כספים לשם תמיכה בחינוכן של עשרים וחמש ילדות לעשר השנים הבאות.
    • אתר המכירות של הקרן האמריקאית עבור יוניצ"ף, Shop UNICEF, הציג עלייה של ארבעים ושלושה אחוזים במכירות בשנה שעברה.
    • CoachArt, ארגון התומך בילדים הלוקים במחלות מסכנות-חיים באמצעות תוכניות אמנות ואתלטיקה, רשם עלייה של ששים עד שבעים אחוזים במספר המתנדבים.

screenshot

מי מתאים לתוכנית?

אם ארגונך רשום כחברה לתועלת הציבור, עמותה או הקדש ציבורי, מחזיק באישור ניהול תקין עדכני, ואשר מטרתו ותכניותיו עומדות בדרישות שנקבעו על-ידינו, אנו מועדדים אותך להגיש בקשה. בישראל– על מנת שבקשת ארגון לקבלת מענק Google Grants תשקל, חובה על הארגון האמור לנהל עסקיו בישראל, להיות רשום כחברה לתועלת הציבור ("חל"צ"), עמותה או הקדש ציבורי ולהחזיק באישור ניהול תקין עדכני.

אירגונים המשתתפים בתוכנית גוגל אדסנס אינם רשאים להשתתף בתוכנית. כמו כן, "ארגונים שהם באופיים דתיים או פוליטיים אינם מתאימים, כולל קבוצות המתמקדות בעיקר בשדולות לשינוי פוליטי או לשינוי מדיניות".

להגשת בקשה בטופס מקוון

לשאלות נפוצות

תרומה נאה של החברה אבל דבר אחד מוזר. התוכנית מוגדרת כתוכנית "בטא". מה בדיוק הכוונה?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *