פורום לחברי איגוד האינטרנט

אחת הבקשות שהועלתה באסיפת איגוד האינטרנט היא הקמת פורום עבור החברים בכדי לאפשר דיון בנושאים השונים. פורום כזה נפתח בכתובת הבאה:

https://www.isoc.org.il/forum

בשלב זה הפורום פתוח רק עבור חברי האיגוד והכניסה אליו אפשרית באמצעות שם המשתמש והסיסמה שהתקבלה מהאיגוד בעת הרישום.

חשוב מאד: שם המשתמש הראשוני שלכם בפורום הוא תעודת הזהות שלכם. שם זה יופיע בכל תגובה שתכתבו. העלתי את נושא הפרטיות בפני מי שצריך ואולי זה עוד ישתנה. בכדי לשנות את שם המשתמש או הסיסמה שלכם לחצו על "החשבון שלי" באפשרויות מצד ימין במסך הפורום, בחרו בטאב "עדכון" ושנו את פרטיכם. לחצו על "שמור".

3 תגובות בנושא “פורום לחברי איגוד האינטרנט

  1. האינטרנט הזה, זה מקום שכולם יכולים להביע את עצמם בפומבי ולהגיד בדיוק מה שמציק להם, כל דעה ולא משנה עד כמה היא מקוממת יש לה מקום, בלי ממש לפחד מהשלכות כלשהן כל עוד שומרים על החוק…..

    אני מניח שבאיגוד לא מסכימים איתי. פלא שאנשים חושבים שלאיגוד יש מה להסתיר? וזה הרי לא מסתיר כלום, אם הייתי מבקש נורא נורא יפה, לא הייתי מצליח לשכנע אותך או חבר איגוד אחר לתת לי להציץ בפורום? אם המטרה היא אבטחת מידע האיגוד מקבל שלילי חזק.

  2. מרק,

    שמת לב שכתבתי "בשלב זה הפורום פתוח עבור חברי האיגוד…"? העלתי הצעה ושאלה בנושא אך טרם קבלתי תגובה. אני כמובן בעד פתיחת הפורום הזה לציבור הרחב.

    האמת שלשימוש שלי כבר הכנתי רסס פתוח של הפורום אבל אני בכל זאת אחכה לתגובה בנושא פתיחת הפורום.

  3. אלעד, אפילו לרגע לא דמינתי שאתה חושב שזה רעיון טוב, אבל ברור שיש מישהו באיגוד שכן חושב ככה…. אני לא מצליח להבין למה ב2009 עדיין צריך לעבור דרך השלב הזה של "צריך לשמור בסוד" כאשר ניסיון של 10 שנים פעילות באינטרנט צריך לשכנע דוקא את חברי הנהלת האיגוד שאין סיכוי שזה יעבוד כאשר מדובר באנשים שבעצם לא מכירים אחד את השני ואין להם בהכרח מחויבויות לשמור סודות 🙁

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *