דבורים בצל חרוב, פרסום בחורימבה.נט ושרות בגולן טלקום

כמה דברים לא קשורים:

דבורים בצל חרוב

ביום שישי האחרון הייתי באירוע בת מצוה במקום שנקרא "צל חרוב" סמוך לבית אורן בכרמל. המקום מקסים, האוויר נעים, האוכל טוב והחברה היתה מעולה. רק בעיה קטנה אחת – דבורים ו/או צרעות. מהרגע שהונחה שתיה על השולחנות ולאחר מכן האוכל, הופיעו מאות צרעות אשר גרמו לחוסר נעימות מורגש אצל האורחים והמארחים. משיחה עם יוני, ממנהלי המקום, ועם המלצרים, עולה כי התופעה מוכרת וחוזרת על עצמה אך איש לא טרח להודיע על המצב למארחים בעת ההזמנה. מיד כשהחשיך נעלמו החיות ומצב הרוח השתפר. בהזדמנות זו אאחל מזל טוב לבתי הבכורה לרגל בת המצוה. אה, כן – אנחנו היינו המארחים.

פרסום בחורימבה.נט

אתר חורים ברשת, מיסודו של גל מור, יצא ביוזמה להפוך את האתר הקיים לאתר חדשות חברתי. לצורך כך האתר יצא בקמפיין "מימון המון" לגיוס סכום של לפחות 150,000 ש"ח. אני כמובן מאחל לחורימבה הצלחה רבה, כמות המבקרים המדווחת מצביעה על ההצלחה! שימו לב רק לדבר אחד קטן בקמפיין המימון: למעשה מוכרים בו פרסום. נכון לרגע זה גוייסו כ- 104,000 ש"ח מתוכם מעל 80,000 ש"ח תמורת פרסום באתר החדש בסוגים שונים: קישורים בפוטר, ערוצי תוכן אישי מקודמים, ערוצי תוכן ממותגים וקידום ויראלי ברשתות חברתיות. פעם הכרתי את המחירים של הפרסום ברשת אבל קישור מדף הבית של אתר בסדר גודל כזה, ללא ציון הגבלת זמן, בעלות של 500-750 ש"ח נראה לי דיל לא רע בכלל למי שמחפש.

שרות בגולן טלקום

אז עברתי לגולן טלקום. לא בגלל המחיר ולא בגלל השרות אלא מהסיבה שצריך לתמוך בתחרות וגולן היא החלוצה. אז השרות לא משהו אבל משתפר. לפניה במייל לקח לשרות הלקוחות כמעט שבועיים לחזור אלי אבל לפניה טלפונית אתמול בערב ענו לי תוך דקה או שתיים ופתרו את הבעיה תוך פרק זמן דומה – רק שתדעו.

One thought on “דבורים בצל חרוב, פרסום בחורימבה.נט ושרות בגולן טלקום

  1. עברתי לא מזמן לגולן – ואין טענות – באירועים בחוץ ניראה לי שהקמת בריכה מעוצבת יכולה מאוד להוסיף

    [אלעד – קישורי הפרסומת הוסרו]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *