שרות לקוחות במלון הגושרים ותעוד מבצעים באינטרנט

אנחנו אוהבים לטייל, במיוחד בצפון. אני משתדל לתעד את הטיולים כאן בבלוג. גם השנה רצינו לטייל בצפון במהלך הקיץ וחיפשנו מקום להתארח. לאחר חיפוש נפלנו על אתר האינטרנט של מלון הגושרים. קבלנו המלצות, התרשמנו לטובה והחלטנו להזמין. בנוסף להנחה של 5% למזמינים באתר ראינו מודעה על הטבה נוספת, בשווי של כמה מאות שקלים, למזמינים עד ה- 30 ביוני. קרובת משפחתי מ' בצעה את ההזמנה עבורה ועבורנו בדיוק ביום שבת בערב, ה- 30/6.

במהלך השבוע שוחחנו עם המלון בכדי לברר מספר פרטים ולהפתעתנו נאמר לנו כי לא הבנו נכון את אותה הטבה נוספת והיא לא מגיעה לנו. הסברנו שבאופן בלתי תלוי מספר אנשים ראו את המודעה והבינו את אותו הדבר אבל ללא הועיל. הציעו לנו "פיצוי" בגובה 15% מאותה הטבה. כאשר בקשתי לקבל העתק מאותו פרסום נאמר לי שזה "לא אפשרי".

מסקנות מהסיפור:

  • כמה שזה נשמע מטורף אבל כלקוח אין ברירה אלא לבצע תעוד של מה שרואים באתר. בדיוק כפי שחלק מהאנשים החלו להקליט את כל שיחות הטלפון עם מרכזי השרות של חברות ומוסדות.
  • בית עסק חייב לשמור תעוד רשמי של כל המבצעים שהוא מציע ולהציג אותם ללקוחות כאשר ישנם חילוקי דעות.
  • מלון הגושרים בחרו לא לקבל את עמדתנו לגבי ההטבה וזה מותר להם. יחד עם זאת, מכיוון שהם לא מסוגלים להציג את המודעה שלהם אני חושב שהם שוגים.

בעוד כשבוע נצא לחופשה ואני בטוח שנהנה מאד ויהיה כיף (מבטיח לדווח).

3 תגובות בנושא “שרות לקוחות במלון הגושרים ותעוד מבצעים באינטרנט

  1. אלעד שלום רב, נשמח להתייחס לטענותיך. אתה מוזמן לשלוח פרטים מדויקים יותר כגון תאריך האירוח / מהות ההטבה וכד' ואנו נבדוק את הנושא לעומק. בברכת שנה טובה הנהלת "הגושרים מלון בטבע".

    • לאנשי שרות הלקוחות של מלון הגושרים שלום – אני מקווה ששמתם לב שהפוסט הזה כבר בן שנה. בזמנו התכתבתי איתכם אך לא יצא משהו מועיל מההתכתבות. כמו-כן שלחתי לכם קישור לפוסט אבל לא זכיתי לתגובה.

  2. אלעד בוקר טוב, ראשית אנו מתנצלים על האיחור בתגובה. באם התשובה שניתנה לך בעבר לא מספקת אותך אתה מוזמן לשלוח לנו שוב את פרטי המקרה ואנו נדון בזאת בשנית. אנו מקווים שנהניתם משהותכם אצלנו ונשמח לראותכם שוב במלון. יום מקסים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *