פרובלוגינג – תזמון נכון ושקט

אתמול בערב ניהלתי שיחה קצרה עם שרית על נושאים שונים ובכללם הפרובלוגינג. הצגתי בפניה עוד כמה שיטות של החברים שמעבר לים שהם לא נוהגים להתרברב בהם (סתם כי זה לא נוצץ אבל מכניס הרבה כסף). היא אמרה לי "לך תגיד את זה לכולם, הלב שלהם ישבר". זה כמובן קצת בצחוק אבל הרבה מהפעילות העסקית של הבלוגים נעשית מאחורי הקלעים ובלי לדבר עליה. זה לא פסול, זה פשוט עסק שצריך להרוויח.

אירועים שנתיים

בכל סוף שנה יוצאים מליוני אנשים, מכל רחבי העולם, ופושטים על החנויות המקוונות בחיפוש אחרי מתנות לחברים ולמשפחה.בעלי הבלוגים מכירים את התופעה וחלקם אף מתכונן לכך בצורות שונות על מנת לנגוס בעוגת המכירות הענקית.

אירוע שנתי נוסף הוא משחק הגמר של הכדורגל האמריקאי – הסופרבול. ישנה מסורת שבזמן המשחק משודרות פרסומות מיוחדות ויקרות. מליוני אנשים ברשת מחפשים את הסרטונים האלו ומי שמושך את התנועה אליו יכול להרוויח הרבה כסף. זו היתה הפרסומת שנפסלה לשידור של חברת godaddy.

אירועים ונושאים מיוחדים

אבל יש גם אירועים ונושאים פחות נוצצים שגם אותם ניתן לנצל בכדי לגרוף רווח. רק צריך תזמון נכון:

לפני מספר שבועות כתבתי על הקדחת סביב הספר של הארי פוטר החדש שייצא לאור בקרוב. הצגתי שם אתר ששם לעצמו מטרה למכור מליון ספרים דרך אמזון עד סוף השנה. האתר הוקם לפני כחודש וכבר נמצא בדף התוצאות הראשון של גוגל לשם הספר.

ולאריק רק אומר שיש הרבה פעילות. פשוט לא מדברים עליה.

0 תגובות בנושא “פרובלוגינג – תזמון נכון ושקט

  1. השבוע מישהו סיפר לי שהוא עובד במזנון של בריכה. במהלך השנה הוא מרוויח פחות מהשכר ההמוצע במשק, אבל בחודשי הקיץ הוא מרוויח פי 3 או 4 יותר, וכך יוצא שהשכר הממוצע שלו לא רע. כשחושבים על זה יש הרבה מקצועות עונתיים.

  2. אלעד,
    אני הראשון שיגיד שבלוג זה לא מקשה אחת. יש סוגים שונים של בלוגים, והשונות מתבטאת בצורת הכתיבה, התוכן, תדירות ועוד. אבל ה"בלוגים" שנתת בתור דוגמה בפוסט הם לא בלוגים. הם אולי מופעלים על ידי וורדפרס ומחולקים לפוסטים, אבל זה לא בלוגים.
    אלה פשוט מלכודות טראפיק.
    זה אולי עסק כלכלי אבל זה לא בלוג.
    אריק

  3. אריק, בהחלט יכול להיות. דרך אגב הבעלים של כל האתרים האלו הוא דארן רוז הפרובלוגר או "הפרובלוגר" תלוי איך מסתכלים על זה.

  4. לא מפתיע בכלל.
    האתרים האלה מזכירים את כל אתרי סוגי הארביטרז' שאנשים עושים על מילות חיפוש, אתרי ה-Affiliates שקונים טרפיק ומוכרים ג'אנק וכד'.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *