שינוי שיטת התגמול של הפניה לרישום לגוגל אדסנס

אתמול פורסם בבלוג של גוגל אדסנס כי שיטת התגמול על הפניות לרישום לשרות משתנה לטובה ובאופן משמעותי. למעשה התגמול עבור עוד הפניות השתנה אך אתרכז בגוגל אדסנס.

מהי תכונת ההפניות (מתוך אתר גוגל):

הפניות הן תכונה של AdSense המאפשרת לך להגדיל את הכנסותיך ולהגביר את המודעות של מבקרי האתר שלך למוצרים ושירותים שימושיים. באמצעות הוספת לחצן הפניה באתר שלך, באפשרותך להפנות משתמשים למוצרים כגון AdSense או Firefox with Google Toolbar. כאשר ההפניה שלך מחברת בין משתמש לבין אחד ממוצרי ההפניה שלנו, תוכל לייצר הכנסות נוספות תוך עזרה לשותפים חדשים להפיק הכנסה מאתרי האינטרנט שלהם ולשפר את חווית הגלישה שלהם.

עד אתמול, כאשר משתמש שהפנית ל-AdSense הרוויח לראשונה $100 בתוך 180 יום מהרישום, גוגל זיכו את חשבון ה- AdSense שלך ב- $100.

השיטה החדשה בנויה משני שלבים ועוד בונוס:

  1. כאשר משתמש שהפנית ל-AdSense הרוויח לראשונה $5 בתוך 180 יום מהרישום, גוגל יזכו את חשבון ה- AdSense שלך ב- $5.
  2. כאשר אותו משתמש שהפנית ל-AdSense הרוויח לראשונה $100 בתוך 180 יום מהרישום, גוגל יזכו את חשבון ה- AdSense שלך ב- $250 נוספים.
  3. במידה ובתקופה כלשהי של 180 יום, 25 משתמשים שהפנית ל-AdSense הרוויחו לראשונה $100 בתוך 180 יום מהרישום שלהם, גוגל יזכו את חשבון ה- AdSense שלך בבונוס של $2,000 נוספים (מוגבל לבונוס אחד בשנה).

אין ספק שמדובר בשינוי מהפכני. ראשית, כמעט כל מי שנרשם לשרות ומתחיל להציג פרסומות באתר שלו, ירוויח לפחות 5$ בחצי שנה. כלומר קיים סיכוי סביר שתרוויח 5$ עבור ההפניה. נכון, זה לא הרבה אבל משהו. אבל, וזה אבל גדול. במידה ואותו נרשם יתמיד ויגיע ל- 100$ בחצי שנה, הרווח שלך יהיה גדול – 250$! את הבונוס קצת יותר קשה לקבל הכסף מדבר

רוצים לנסות? קראו את "איך נרשמים לגוגל אדסנס?"

רוצים להציג פרסומות בבבלוג שלכם כאן בבלוגלי? קראו את "איך מכניסים פרסומות לבלוג?"

0 תגובות בנושא “שינוי שיטת התגמול של הפניה לרישום לגוגל אדסנס

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *