אוכל טוב, שרות פחות בדוריס קצבים

אתמול, בירידה מרמת הגולן, עשינו כמה טלפונים למסעדות בדרך. באחת לא ענו. בשניה לא היה מקום. כך התגלגלנו לדוריס קצבים בראש פינה (אין להם אתר אז אני מקשר לחיפוש בגוגל). השם מסגיר את סוג האוכל במסעדה – בשר (וכמעט רק בשר).

דוריס קצבים

אין ספק – האוכל מעולה. כל המנות הבשריות היו טובות. אני אכלתי המבורגר טלה עם קותלטי בקר אשר מוגש עם סלט ירוק קטן, ציפס מיוחד ולחמניות בצל. אנחנו היינו יחסית צנועים והחיות שהוגשו לשולחננו לא שקלו יותר מ- 400 גרם כל אחת אבל מסביב הוגשו חתיכות בגדלים של עד קילו היחידה. הקינוחים גם הם מפוארים. עוגת שוקולד חמה עם קצפת וגלידה או מנה ענקית של פנקייקס עם המון דברים טובים (שוקולד, מייפל, גלידה, קצפת, אגוזים, חטיפי מקופלת ועוד). גם הקפה טוב.

לעומת האוכל הטוב נתקלנו באטימות שרותית שלא במקומה. הקטנה שלי לא אוכלת סלט אלא מעדיפה מלפפונים ללא כל תוספת. האמא של הקטנה גם היא בעייתית ואוהבת את העגבניות שלה נקיות מבלי ששום דבר יגע בהן. בקשה לקבל מלפפון ועגבניה במצב טבעי נתקלה בסרוב מוחלט של המלצרית אשר לטענתה הלכה לברר בחלונות הגבוהים. לא היינו מספיק תקיפים ודי התאכזבנו. כאשר מחיר הארוחה הוא כמו טלוויזיה הייתי מצפה לקבל איזה מלפפון קטן.

טלוויזיה? מה זה קשור? אה, כן. לפני כשבוע וחצי שבקה טלוויזית ה- "21 הותיקה שלנו אשר שרדה מעל 15 שנה. שלא תחשבו שזו הטלוויזיה בחדר של אחת הבנות או בחדר השינה שלנו אלא מדובר בטלוויזיה היחידה בביתנו המוצבת בסלון. בעידוד זוגתי האהובה יצאתי למסע מזורז לאיתור חלופה. בקיצור בחרנו בטלוויזית "29 פשוטה של מץ. קנינו אותה בחנות המקוונת lastprice. זו חנות אינטרנטית המבוססת על עסק ותיק מאד בתחום האלקטרוניקה. רכשנו שם בעבר שני תנורי אמבטיה, שואב אבק ומשקל אדם. יש לי רק דברים טובים לומר על השרות שכן לא נתקלתי בשום בעיה אבל הם חייבים לי שקל אחד. בתהליך ההזמנה ניתן להוסיף שקל אחד ולקבל בתמורה הודעות sms לגבי מצב ההזמנה בשלביה השונים. בפועל קבלתי הודעה אחת בלבד שאמרה שהעבירו את ההזמנה לספק – ציפיתי ליותר 🙂 הטלוויזיה מונחת כעת אצלנו בסלון ובא לציון גואל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *