!!! חשיפה עולמית ראשונית ובלעדית !!!
(איך אני משחק אותה עיתונאי)
לפני מספר ימים כתבתי שהוזמנתי למסיבת העיתונאים של גוגל ישראל. ההזמנה לא סיפרה מאומה על תוכן מסיבת העיתונאים והיו ספקולציות לכאן ולכאן. אני קיויתי שהם יכריזו על פתיחת גוגל אדסנס לתוכן בעברית. מסיבת העיתונאים תערך רק בעוד כשעה אבל כנראה שצדקתי.
עד היום, מי שהיה מנסה להרשם לשרות גוגל אדסנס עבור אתר בעברית, היה יכול לבחור רק באדסנס לחיפוש. זה היה נכון עד אתמול בלילה. היום בבוקר כבר ניתן להרשם לאדסנס לתוכן. ברגע שבוחרים בטופס הרישום את שפת האתר כעברית:
ניתן לבחור גם את אדסנס לתוכן כמוצר:
יפה מאד והגיע הזמן
אני אנצל בלי בושה את הבמה הזו בשביל לשאול מה קורה כאשר חשבון אחד משמש באותו אתר לתוכן שכולו באנגלית וגם לתוכן שכולו בעברית. האם הסטטוס קוו הנוכחי יפרסומת מוצגת לפי שפת התוכן ישמר?
שאלה אחרת היא האם אני צריך לעדכן את החשבון שלי כעת?
קודם כל גילוי נאות- אמנם הייתי בצוות שעבד על האדסנס בעברית, אבל התגובה שלי כאן לא רשמית בשום צורה.
מרק- אותה מערכת באדסנס שמזהה את תוכן הדף בשביל להתאים את הפרסומות, מזהה גם את שפת העמוד (וגם הוא מסייע להתאמה של הפרסומת לתוכן).
צדקת !
http://www.anecdotot.net/?p=666
עכשיו תוכל לקרוא לעצמך עיתונאי , עם חשיפה בלעדית ראשונה .
שאלתי שאלה דומה היום במסיבת העיתונאים:
מכיוון שבתהליך הרישום לגוגל אדסנס יש להכניס את שפת האתר, הרי שנתון זה עשוי להשפיע במשהו על החשבון. עד עתה היינו חייבים לפתוח חשבון באנגלית עבור אדסנס לתוכן אך מהיום ניתן לבחור גם באנגלית. במידה ויש לי אתר אחד באנגלית ואחד בעברית, והרי אני משתמש בחשבון אדסנס אחד, האם יש חשיבות לשפה בה אני מגדיר את החשבון?
ריקי דרורי, מגוגל ישראל, הבטיחה כי הנושא יבדק, והיא תחזור אלי עם תשובה בימים הקרובים. ברגע שתהיה תשובה אפרסם אותה.
נדמה לי שהעסק עובד! ז"א כרגע הוא מציג רק public service ads, אבל נרשמתי לאדסנס לתוכן בעברית, כך שאני מניח שזה עניין של כמה ימים.
ולדי – גש לחשבון שלך בגוגל אדסנס בתפריט My account. הסתכל בתחתית הדף ב- Property info.
במידה ואתה רואה שם את הקוד של AdSense for Content אתה מסודר.
במידה ומופיע רק AdSense for Search ו- Referrals אתה צריך לפנות לגוגל או אולי כיום כבר ניתן לשנות זאת מתוך החשבון.
ריקי דרורי כתבה לי שאין זה משנה מהי השפה שמוגדרת בחשבון. לא תהיה לכך השפעה על הפרסומות.
פינגבאק: אלעד בבלוגלי » ארכיון הבלוג » המסיבה של גוגל
תודה שושנה ואלעד.